70 שנות יחסים דיפלומטיים: שר הביטחון גנץ בביקור ביפן

אבי יעקב No Comments on 70 שנות יחסים דיפלומטיים: שר הביטחון גנץ בביקור ביפן

שר הביטחון בני גנץ, נחת לפנות בוקר (ב׳) בטוקיו בירת יפן, לביקור המציין 70 שנות יחסים דיפלומטיים בין המדינות, ולצורך סדרה של פגישות מדיניות וביטחוניות עם בכירי הממשלה

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ, נחת היום לפנות בוקר (ב׳) בטוקיו בירת יפן, לביקור המציין 70 שנות יחסים דיפלומטיים בין המדינות, ולצורך סדרה של פגישות מדיניות וביטחוניות עם בכירי הממשלה. זוהי הפעם הראשונה מזה עשור ששר ביטחון ישראלי מבקר ביפן.

היום נפגש גנץ עם מזכיר הקבינט של יפן מאטסונו הירוקאזו (השר השני בחשיבותו ביפן אחרי ראש הממשלה), עם היועץ לביטחון לאומי של יפן אקיבה טאקאו (Akiba Takeo), ועם שגריר ארה"ב ביפן רם עמנואל.

בעוד מספר שעות, ישתתף גנץ בטקס מיוחד לכבוד סגן שר ההגנה היפני לשעבר, נאקיאמה יסוהידה, מתומכיה הגדולים של מדינת ישראל, במעמד שר ההגנה היפני, ויעניק לנאקימה תעודת הוקרה בשם ממשלת ישראל ומערכת הביטחון.

מחר (ג'), צפוי להיפגש גנץ עם מקבילו, שר ההגנה האמאדה יאסוקזו, ולהתקבל במשמר כבוד במשרד ההגנה היפני. לאחר מכן ייפגש שר הביטחון עם שר החוץ היפני האיאשי יושימאסה.

לשר הביטחון מתלווים לאורך ביקורו ביפן: מנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אמיר אשל, ראש המטה מעיין ישראלי, שגריר ישראל ביפן גלעד כהן, המזכיר הצבאי לשר הביטחון תא"ל יקי דולף ונספח ההגנה של ישראל בטוקיו אלון יהושע.



0 תגובות